Ny design :)

Hejsan kära läsare ♥
Ja sen sisst så har man varit ute o åkt lite i backen men ,
de var så löst och slabbit så de gick typ inte att åka.
Så då åkte vi in till stugan vid 3 .
Då satte jag mig o pilla lite med min design.
Den är inte klar men på god väg ;) Header bild ska iaf va så där men sen ska jag göra små förändringar i designen!
Ja nog om det nu!
Sen iaf vid kvart över 4 åkte vi till resturangen vi skulle äta på!
Vi skulle va där halv 5 de va lite tidigt men de va de eller 9 x)
Så vi tog halv 5, aa men iaf så åt vi på Lammet & Grisen :P
Ja namnet låter ju inte så inbujdande men de är SKITR GOTT där :D
Man får typ först lamm filé och då går man till kocken och får så genom stek eller rött som man vill.
Ja sen när man har käkat upp de så går man till kocken igen och får fläsk filé :)
Sen går man en sissta gång o hämtar Oxfilé :D
Ja och sen får man ju ta tillbehör o sånt, t.e.x potatis sås och sånt ;)
Ja de var iaf jätt gott :D
Aa men sen efter vi hade varit där så gick vi till nått spel rum eller nå :P
Ja där spelade vi bild spel :) de va skit kul
Ja men sen gick vi hem o nu sitter jag här.

Tänkte bjuda er på 2 bilder.

Den första blir på mig och dagens klädsel ;)

Min nya sälen tröja som jag köpte igår och ett par jeqans leggings :)




Ja och den andra bilden blev på resturangen där vi åt :P
Eller skylten iaf :D


Pusss

Skrivet av: amandaaa

det var en snygg design ;D<33

2010-04-08 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0