Ny header bild!

Godmorgon kära blogg läsare ♥
Sorry för att de inte blev nått mer inlägg igår men nu ska ni få höra varför ;)
Jag satt och fixa med Fannys design först , sen fixade jag lite med min.
Ja föresten va tycker ni om min nya header bild? bättre eller sämmre än den gammla ? ;P
Ja iaf sen så pluggade jag lite!
Sen kl 9-10 kollade ajg på spårlöst.
När de va slut orkade jag inte blogg utom ist så gick jag upp o läste o sen sommna xD
Så nu har ni en förklaring till de .

Vakande nyss , har klätt på mig och de där nu!
Ska snart käka frulle, sen blire skolan!
Och idag ska vi typ baka , så de blir ju kul :D

Nu ska jag dra, hörs när man kommer hem!

Pussii

Skrivet av: julia

haha, jag vet inte hur man gör. ;) och det gör inte så mkt! :D

2010-04-27 @ 08:43:55
Bloggens namn: http://juliaback.blogg.se/
Skrivet av: Ammandaa

den var ju snygg :D

2010-04-28 @ 07:15:44

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0