Reklam

Hello :)
Nu har jag varit ute i stallet o mockat.
Sen så kom ulrica och sandra o kollade lite på vårt stall.
För Ulrica ska ta hand om pollarna när vi är i sälen ;)
Ja men sen gick jag in hit o satte mig o glodde som en liten apa xD nerrå!
Men nu ska jag fixa lite saker här på datorn sen vette fasen va jag ska göra!
_

Tänkte lägga in lite reklam också för månadens blogg!
Amanda har skrivit detta dåra ;)
Som hon ville ha med :P


Hej :)
Ja det var ju jag som vann månadens blogg här hos Frida.
Jag tycker det var en bra tävling :)
men då vann jag det då som sagt och får reklam på hennes blogg som jag förstått det.
Så ja ni kan vällläsa min blogg, det blir inte allti så mycket inlägg men det står lite kort eller långt vad jag gör om dagarna :)
skriver också om hästar och träning och tävling.
Jag blir så glad när folk läser :)
/Amanda

http://amandaking.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0