Ridit

Hejsan gott folk :)
Nu har man kommit in från stallet för en stund sen.
Ja och i stallet så mockade man först då.
Sen skulle jag gå och hämta duchess ihagen och de gickj så där ..
Till en början gick de bra, jag fick på henne grimman och började gå ner mot stallet men sen fick hon nån damp och drog iväg och du kunde jag inte hålla i henne så då sprang hon runt med de där grimskafftet som släpade i backen :S
Och sen fick jag inte komma fram till henne och ingen va hemma!!!!!!
Men efter en stund så kom pappa o jossan hem o då fick dom hjälpa mig och då gick de bra!
Ja så då gjorde jag iordning duchess, men orkade inte sadla så jag red barbacka.
Och de ggick faktist superduper :D
Hon gick fint i form och så låg de nå bommar på banan och då ''hoppade'' vi över dom också :D
Så de var jätte kul :)
Sen när jag hade ridit klart så släppte jag ut henne och gick in o satte mig här ;)
Och nyss försökte jag plugga men de gick som de gick! hahaha
Men de är så tråkigt så jag orkade inte de.
Men nu till en annan sak:


SVAR PÅ TAL!
Nej min mick funkar tyvärr inte! :/ Så de blir inget videonlägg! Sry


Jaja nu har jag inget mer att säga!

Pussssiii

Skrivet av: Diin

Designen vart skit bra ;DDD <33333

2010-04-26 @ 20:50:24
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0