Ridning och lite annat

Hej hopp ;d
Nu kommer äntligen ett inlägg xd
Nej men typ direkt efter vi hade ätit klart o de hos farmor o farfar så gick jag ut o red.
Theo är typ lite sjuk så han vilade idag o jag red ut själv.
Och när man rider ut själv på min häst ja då blir hon lite pig x)
Och de var hon även idag!!
Och hon va lite dum i huvudet också XD
Ne men hon typ bara stack i vägoch när jag skulle vända då bara sprang hon i diket och höll på :S
Jossan som var med till fots fick hjälpa mig lite.
Men tillslut var hon duktig och då red vi hem.
Spolade benen på henne när vi kom hem för att hon var typ blöt/geggig.
Ja sen gick vi in o vila i typ en halv timme sen gick vi ut o mocka o fixade mat!
Sen ta in hästarana för de började ju spö regna ;S
Ja sen gick vi in igen o nu sitter jag här o trökar XD
Ne men snart blire mat sen tv resten av kvällen!
Idag börjar ju talang också (y trevligt.

Jag just nu!

Ser inte så mycke av mig men de får duga x)

Pussii


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0