sälen

Hej bloggen :)
Sorry för dåliga uppdateringar men nu kommer de ;)
Ja idag gick man upp vid 8  typ o då mocka man o fixa klart stallet!
Sen åkte vi vid 10 typ eller nått. Och kom typ fram vid kanske 1 eller nå för de va typ kö hela vägen eller nått x)
Ja men när vi kom fram så hyrde vi skidor för vi har gratis hyrning och då behöver man ju inte ta med sig sina egna xd
Aa men skit samma.
Sen år vi på majkens sylta. De blev kyckling o ris :D gott!
Sen så åkte iaf jag o josse skidor en stund. De va typ inge folk alls i backarna.
Men de hade varit för de var jätte uppkört i backarna! x)
Så de va typ puckel pist i alla backar och den som de ska vara puckel pist var de typ ingen xD haha
Och sen var de typ  plask snö eller nå sånt så de va inte så jätte bra idag men aa!
Sen så stängde dom halv 5 och då åkte vi in till stuga och packa upp alla grejer o de där!
Och sen nu sitter vi o kollar på tv o jag bloggar då! ;)
Ska väll snart äta mat o sen vette fasen xD

jag har inte hunnit tagit nåra bilder än så de blev en bild från skistar ;)


Aa men nu ska jag kolla vidare på tv ,


puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0