skolan

Hej hallå uppe i de blå :D
Är så glad för min dator är nu tillbaks , hehe ;)
Ne men idag iaf så har de varit skolan och den va väll sådär.
Va lite kul på slutet när vi skulle skriva typ va vi ska säga på showen på torsdag och då slapp vi engelska lektionen ;) hehe
Nej men sen nu när man kom hem så dracka jag lite cola för jag va så sugen på de , sen satte jag mig här!
Och snart måste jag springa ut till stallet , ska rida och mocka !! ;)
Ja men innan de så måste jag nog ta nått att äta ;)

A picture on me



Och bara för att jag är så snäll så får ni en rolig bild på mig x)



Tycker egentligen inte om den där låten, men Rihanna sjunger så fint så därför får den vara med på min blogg ;)


Puss på er

Skrivet av: -lina

då kan du göra en videoblogg? :)

2010-04-26 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0