Spårlöst

Hej bloggisen ;)
Nu har man kommit hem från klubben.
Det gick iaf bra att rida, de var ju dressyrclinik ;d
Och för er som inte vet så är de typ nära nåra visar andra som ska typ lära sig eller va man ska säga x)
Och då red jag och visade ett bett! Sen var de 2 till som visade andra bett.
och om nu inte har listat ut de så handlade cliniken om bett och hjälptyglar :P
Aa men star skötte sig iaf bra :) <3333
Men nu sitter man och kollar på spårlöst ska väll hoppa i säng när de är slut!
Men som ni vet så lovade jag bilder man ni får 1 på min syrra o theo nu så kommer de fler imorron för dom tar så j*vla lång tid att ladda upp x)
Och sen håller pappa på att fixa min blutooth så snart kanske jag kan ladda in filmerna eller va man ska kalla de ;)



Men nu ska jag kolla klart på spårlöst!

Puss på er :*

Skrivet av: Carro

så fina :D <3

2010-04-20 @ 07:27:26
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0