Tävling

Hej alla söta bloggläsare (L) Nu sitter man i bilen på väg hem från Älvdalen! Bloggar just nu från pappas iPhone xD Men nu tänkte jag berätta lite kort om tävlingsdagen! Bilder o de kommer när jag kommer hem. Gick upp vid 5 (!!) Ja då gjorde man iordning duttis o de där. Jag har ju en sån snäll syster som knoppade till mig :D Ja men sen åkte vi till älvdalen vid 20 över 6 och kom dit 2 timmar senare ;) Sen iaf så gick man banan o sen anmälde och de där vanliga. Första klassen var en clear round valfri höjd. Och då hoppade jag 80cm på den! Skulle egentligen hoppat lc o lb men de blev inte så ! Ja iaf så gick de bra i den klassen jag hoppade och det var ju en clear round och då får man rosett när man går felfritt, så man kan säga att man tävlar mot sig själv! Ja men iaf så fick jag rosett då eftersom jag gick felfritt :) Ja sen ställde vi väll in duchess i transporten en stund sen medans jag gick banan till lc så tog mamma o josse ut henne. Aa men sen så red jag väll fram o sen startade lc (80cm) och de gick bra. Men jag var skit nervös !! Men jAg kom felfritt och sen vann jag :D Ett grattis kanske!? ;) hehe Ne men sen iaf så tävlade josse o de gick väl sådär för henne.. Men jag knäppte iaf lite kort på sista klasserna så när ja kommer hem bjuder jag er på nåra. Ja men nu är vi typ i Falun så snart hemma! Så vi hörs väl sen när man har packat ur allt!! ;) Puss på er :*

Skrivet av: amanda

grattis :D <333

du och duchess äger ;)

2010-04-17 @ 17:03:25
Skrivet av: Diin

GRATTIS! :D <3333:*

2010-04-17 @ 17:08:24
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: Madde

Grattis:)

2010-04-17 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0