The day

Hej kära läsare ♥
Dagen började ju med skolan, va väll rätt nice! Specielt jumpan vi körde fia med knuff och de va skit kul :D
Mitt lag vann 2 ggr :D WE ARE THE BEST OF COURSE ! =D
Nej men sen när skolan va slut så drog man till stan.
Shoppade LITE där , tänkte lägga upp bilder och sånt sen ;)
Men iaf så hittade jag present åt amanda och cecilia
Cecilia ska få en ***** och ett par ******* :)
Och till Amanda blev de en ****och ett ******** ;)
Kan inte säga nu för som dom kanske ser de här, men sen ska ni få reda på de också =)
Ja men nu sitter man iaf här o bloggar lite grann x)
Ska väll snart fortsätta med läxan och fotografera mina saker jag har köpt xD
Sen måste jag packa lite tills imorron också , för då bär de av till åshammar :)

Ne nu ska jag dra, puss på er :*


Skrivet av: Anonym

du behvövde ju inte köpa till mej.

2010-04-23 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0