Ridit

Hello bloggen :)
Nu har man ridit , red ut i skogen o de gick ganska bra :)
Hon var lite dampig men de är man ju van vid nu satt ! xD
Ja men sen när man kom in så åt man mat o de va väll ganska gott!
Ja sen va klockan typ halv åtta o då satte jag mig vid datorn o dampade lite eller ja jag gjorde typ ingenting! Haha
Men sen så såg man på Sveriges värsta bilförare!
Ja nu sitter man o håller på med designer lite över allt .. XD
Håller på med min lite och sen cecilias !
Ja men nu sitter man iaf o tittar på lyxfällan!
Måste nog hoppa in i dushen snart innan man måste sova! Hehe


JAG JUST NU!

Dålig kvalité i know men de är så mörkt för jag sitter vid tvn ;) hehe

Ja men nu ska jag kolla vidare, ha de bäst!

Pöss på er (L)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0