16 april

Hejhej allesammans :)
Ja nu har de hänt en del sen sist eller ja nåra saker ;)
Man gick ju ut o mockade o putsade vid typ halv 3 eller nå ;)
och sen kom man in en stund vid halv 5.
Sen hann jag bara göra lite läxa o sen ut igen o duscha pollarna , så nu är dom fina :D
Ja men sen när vi va klara med de så gick jag hit o satte mig men jag hann inte blogg eftersom jag höll på med designers! Oh juste bara på tal om de så tänkte jag skapa en ny kategori och lägga upp alla designer jag har gjort. ÄR DE EN BRA IDÉ? ;P
Back to the life now!
Sen vid 7 tiden blev de mat , tacos MUMS! :D
Sen vid halv 8 så gick jag o mamma ut o klippte manen på duttis ;)
Ja sen så nu sitter jag här o dampar runt lite! Och så har jag dampat med webben så jag tänkte visa er nåra!
Och så glor man på talang också o käkar chips såklart :D hehe

Men nu ska jag bjuda er på några bilder, men ni får INTE ta dom på allvar xD














Ne nu ska jag kolla vidare på talang o sen blire nog hoppa i säng för jag ska öpp vid 5 tiden imorron :O
Hur ska jag orka de x)
Ne men därför ska jag försöka lägga mig ganska tidigt ;)


Så de blir inge mer inlägg idag men jag kan ju inte säga godnatt nu för de är ju LITE tidigt!


Men en puss för ni iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0