Bilder från igår

Hejsan alla glada läsare :)
Sorry för dåliga uppdateringar idag också !!
Men jag har ju varit med Amanda på tävlig så jag har ju de o skylla på ;) hihi
Men just nu sitter jag vid mammas dator för att jossan skulle visa filmen från igår för jenny o då går de bara på min!
Men dom kommer väll snart hem med den :))
Nu tänkte jag berätta lite kort om min dag sen ladda upp nåra bilder från igår som jag har lovat!
Men bilderna från mobilen får ni när jag har min dator! :P

Gick upp vid 5 över 7 och då så åt man en snabb frukost o klädde på sig o allt de där!
Sen åkte man fram till byn och där bytte man bil o hoppade in i amandas ;)
Ja och vi satt väll typ o snacka hela vägen x) Men sen när vi kom fram så gick vi o anmälde.
Ja sen kolladevi väll en stund sen tog amanda ut mcihel o började rida fram ;)
Och lilla jag stog o kollade på och filomade lite på fram hoppningen :P
Sen så skulle hon tävla dåra! Första klassen var en LC två faser o då gick de väll ganska bra för amandis!
Fast micke stannade på 3:an tror jag de va och de va ett plank men sen gick han jätte fint tyckte jag :)
Mm men sen då travade hon av o skrittade lite innan hon ställde in han i transporten så han fick vila lite ;)
Och då gick jag o amanda o kollade i nån shop som hade utförsäljning!
Då köpte vi typ lika spön fast olika färg, så att de ska synas att vi hör ihop, tss <333 :)
Ne men iaf sen så åt vi mat, jaghade pasta sallad med mig o de va skit gott :)
Aa men sen så var de en lag klass innan hon skulle hoppa LB och då satt vi typ o kollade o käka godis ;D hehe
Ja men sen tog vi ut han igen o amanda red fram till LB och då helty plötsligt började de hagla :S
Men de gick över ganska fort iaf, tur de :P
Men sen så startade väll amanda LB och de gick sådär!
Michel rev ett o vägrade på ett men annars bra ;) var ju typ hennes tredje Lb så hon ska va nöjd tkr jag ;) hehe
Ja men sen travade hon av o sen lastade vi in ponnyn och åkte hem :)
Ja framme i byn så kom pappa o hämta mig o nu sitter jag väll här o bloggar lite , hihi :)

Men nu ska jag nog bjussa er på nåra bilder, men dom tar skit lång tid att ladda upp så de blir bara nåra ;)
Och ska också säga att ingen är redigerad!


Jag och duchess <3








Lite suddiga!










Nej nu msåte jag kila ut i stallet så de får räcka med bilder!
Kanske kommer fler ikväll eller nån annan dag :)


Puss puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0