Smått och gott som jag brukar säga xD

Hello :)
Nu äntligen ska jag uppdatera var ju skit länge sen :/ sorry för de!
Men jag har anledningar ;) hihi
Dagen började ju med skolan , tråkig som vanligt!
Men sen efter så följde cecilia med mig hem!
Vi hade LITE roligt dåra ;)
Och jag var lite klantig när jag råka stoppa de vi hade spelat in när jag skulle trycka på paus *smart*
Ne men de va kul endå :P hihi
Ja sen så åkte man upp till klubben och så var de nån föreläsning om kamratskap :)
Och de gick bra o så var FANNY där :D<3333 hihi
Nej men sen nu när man kom hem så satte man väll sig nästan direkt här xD
Och nu sitter jag o pillar lite med en design till fanny ;)

En konstig bild men endå xD
Och sorry de belv inga fler bilder idag heller :/
Ne men de var bara för att datorn har damp o säger att de blev nå fel när jag ska ladda upp :S
Så typ den enda jag fick upp va den ovan för , så njut nerråå XD heheh


Ne nu ska jag hoppa in i duschen kanske kommer ett '''godnatt inlägg'' men vi får se ;)


Puss på er :*

Skrivet av: Diin

Vi var ju BÄST när man skulle prata med varandra när de var "glad" men vi pratade ju inte :P Men man kan ju lossas ;P hahahh XD <333333333

2010-04-21 @ 21:17:16
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0