Fler bilder (y´´

Hej alla kära läsare (L)
Kom hem från skolan för ungefär en timme sen ;)
Skolan va väll okej, klarade matte testet, wiiihooo!
Ja men sen var de ju musik o bild o de var roligt som vanligt,
men när man hade slutat så kom man ut och de va full snöstorm :O usch!
Men sen när man kom,
då skulle jag sitta vid min kära dator men inte da!!!
För den har pappa med sig på jobb så jag får lov att ha mammas dator (!!)
Jaja de funkar att skriva på den iaf (y´´
Men snart ska man dra ut i stallet och mokca och kanske rida duttis eftersom att de har slutat snöa nu :)
Och sen måste jag ringa amanda , hehe
Ja och sen vid 4 blire att åka upp till klubben för jag ska rida på dressyrcliniken ;P
Nog om de nu. För nu ska ni äntligen få bilderna jag har lovat i flera dagar nu ;)

Och dom är ju från i lördags när man var i älvdalen :)
och återigen dom är INTE redigerade ..

















Ja nu blev det en mini bildbomb xD hehe
Om de är nån som vill ha en bild kontakta mig via [email protected]

Nu ska jag dra ut och mocka, pussen

Skrivet av: Sara

Hej!:)

Självklart vart jag nöjd.

Men om du läser ett inlägg jag skrev så försvann den bara.

Puss!

2010-04-21 @ 15:20:13
Bloggens namn: http://everythingcanhappend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0