Dagens shopping

Hello my sweet readers (L)
Nu har man nyss ätit mat, kyckling och ris MUMS =D
Ja innan de så gjorde jag ju klart svenska läxan ..
Sen ska jag nog börja plugga till provet ikväll också..
Ja sen blire väll att packa mina saker tills imorron och sen kolla på talang!
Och ja juste måste redan nu börja förvarna för att de kommer blir dåliga uppdateringar i helgen!
För så här ser mitt schema ut :

Ja sen har jag ju lovat lite bilder också på de jag köpte ;)
Och dom kommer här =)


Rosa lite längre tröja från Kapphal


Rosa/svart randig tröja , även den lite längre! :)


Svart linne från H&M


Fondation och lite annat från KICKS


Hårband och diadem från Glitter.
Hårsnoddar och hårspännen från Kapphal

Ja det var dagens shopping plus presenterna till amanda och cilia dåraa ;)

Men nu ska jag fixa lite saker innan talang börjar !
Hörs senare ikväll


Pusspuss


Skrivet av: Diin

Ingen present till mig då? :O



Hehe, skojja bara, har inte ens fyllt år :P <333333

2010-04-23 @ 23:11:27
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0