Topp 5

Hello everybody !
Nu har man nyss varit ute i stallet o mockat.
Sen vet jag inte va jag ska hitta på nu!
Dampa runt och käka min goda kladdkaka :D haha
Nu kommer nått nytt på min blogg nämligen:

Dagens ämne: Bra låtar!

På plats nr 1: Owl City - Fireflies 

Plats nr 2: Lady Gaga - Bad Romance  

Plats nr 3: Rihanna: Unfaithful  

Plats nr 4: Donkeyboy - Ambitions  

Plats nr 5: Rihanna - Rude Boy


Det är vad jag tycker JUST NU !
Nu har jag inte så mycket mer att skriva!
Kanske kommer lite design hjälp senare idag!
Eller jag venne om jag hinner men de kommer imorron annars!


Puss på er ♥


Ps: detta var mitt 500 inlägg :D



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0