Bilder

Hej hallå ;)
Nu ÄNTLIGEN kommer ett inlägg! :)
Sorry för dåliga uppdateringar idag men ni vet ju varför ..
Var ju med och hjälpte jossan på tävling i mora idag!
Passade även på att knäppa en del kort ;)
Så ska bjuda er på dom sen , håller på att ladda in dom nu!
Men för er som vill veta hur de gick för jossan så gick de så där.
I LB så rev hon 3 hinder o vägrade på ett :/
I LA stannade han två gånger så hon blev utesluten! Men de var för han var trött ..
Sen när man kom hem vid typ halv 6 så red jag min kära lilla ponny.
Red barbacka på banan och hoppade lite xD
Eller jag vet inte om vi kan kalla de hoppa för de va typ 40cm x) Men endå jag rammla inte av iaf :D haha
Ja men nu ska jag ladda upp lite bilder, men de blir inte så många för de tar sån j*vla tid !! x)


BILDERNA ÄR INTE REDIGERADE! ;)











(lite suddigt)





















Nu får de räcka med häst bilder nu kommer nåra från igår kväll ;) hehe










Ne nu får de räcka ;P
Nu ska jag kolla klart på talang och sen vette fasen .
Ska nog duscha och nått mer ;D

OCH I MORGON KOMMER BÄSTA FANNY <333 :D

Puss på er :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0