Nåra bilder bjuder jag på :d

Hallåj alla glada läsare (Y)
Nu har jag kommit hem efter en lång dag.
Idag va vi i hundfjället/tandådalen o åkte.
Ja för er som inte vet så bor vi ju i Lindvallen!
Ja men då var vi där borta och åkte idag iaf! Och de va ju typ sol o vindstilla hela dagen ;)
Så de va skönt!
Vi åt luch vid 12 , köttbullar o potatis!
Sen så fikade vi vid halv 3 eller nå , de vart en choklad boll och en fanta ;)
Ja sen så åkte vi bara skidor ;d
Tänkte ladda upp lite bilder!
Dom är inte så bra kvalité men de får duga ;)


Ja jag åkte väggen ;)
Och den har namnet efter hur den ser ut xD
Den är ju rätt brant! Mycket svår som ni ser på skylten! xD



Nån backe


Jag o josse


Nån mer backe!

MÅSTE BARA AVSLUTA MED TVÅ BILDER PÅ VÅRT STORA PÅSK ÄGG VI HAR MED OSS :D



Den sissta var lite suddig men GODIS är ju gott endå ;) Haha

Ne nu ska jag spela kort med jossee!!!
Så ha de så himmlans bra nura :D

Puss

Skrivet av: amanda

jag skulle aldrig våga åka den där väggen !



I MISS YOU <33

2010-04-06 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0