Brunt vs blont

Hej hallå gott folk :D
Ja nu sitter man o kollar på lyxfällan.
Innan de var de Sveriges värsta bil förare och halv åtta hos mig.
Och om vi kollar ännu längre bak i tiden så har man,
ätit mat o spelat monopol :P
Ja men efter man har kollat klart på tv så blire väll att sova ;)

Aa bjuder på en bild på mig från tidigare idag x))


________________________________

Sen ska ni kära läsare få


Det gäller ju vilken hårfärg jag ska ha...
Kan inte bestämma mig!
Och om jag ska färga blonda slingor igen måste jag göra det nu!
För jag har sån j*vla ut växt!! x)

Men hjälp mig nu släng in en komentar så jag får de lättare att bestämma mig!!


Godnatt o sov gott! <3


Skrivet av: Diiin

Ta brunt :D Blonda slingor var också snyggit ;D <333333

2010-04-08 @ 21:50:16
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: amanda

jag tycker båda var fint :D

haha xD

du är finast i båda så det spelar ingen roll vad du tar :) <33

i miss you, det var så länge sen vi träffades <333

2010-04-09 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0