??

Blond                             eller                                              brunett?

      
(ser lite mobbad ut på bilderna, höhö)

____________________

Godmorgon gott folk :)
Vaknade klockan 9 o klädde på mig o sen satte jag mig här!
Ska snart käka lite frulle!
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Klockan 3 ska vi iaf till mormor för hon fyller år idag så vi är bjudna på mat :)
Även min farfar fyller år idag !
STORT GRATTIS TILL ER :D
Så på kvällen/eftermiddagen blire fika hos farfar :)

Aja de blir då de :D
Ska även kolla Duchess om hon ser bättre ut idag eller sämmre.
Hoppas på bättre <33

Aja vi hörs lite senare!
Puss


ps: jag har haft besökar rekord på 47 läsare , inte mycke men endå :D


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0