gammal dator

hallå uppe i de blå =)
just nu sitter jag vid nån gammal damp dator !!
det går nämligen inte att göra colon eller va de heter, aa vi kan kalla de ögon på smilysar xd
aja jag har varit hos tandplågar och de var hemskt idag !!
för jag skulle plasta en tan upp i käken eller va de heter .. men de ilade nå för jävligt !!
så det kanske är hål i den =/ aja jag slapp gö rönken och de idag men de kanske blir i vinter istället...
aja nu sitter jag o väntar på att glassbilen ska komma xd
ne men jag vart så sugen på glass när jag hörde melodin , hihi!

de fanns tyvärr inga bilder på den här dator så ni för klara er utan!!

puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0