Helgen

Halloj !
Ojoj nu va de ett tag sen !
Sara har skrivit ett inlägg men jag vet inte om de kom in  :/ För jag ser inget...

Men jag har iaf haft de SUPER DUPER :D
Var ju nere i västerås hos Louise Haaga :)
Träffade även Wilma där och de va ju super kul att få träffa henne :D<33
Aja jag va ju där för att träna och de gick jätte bra :P
Igår (lördag) var de ju mark arbete. Då var Duchess jätte lydig och lyssnade perfekt för mina hjälper <33 DUKTIG ponniii <333

Sen låg vi (jag,josse,wilma o sanna) o pratade hela natten typ ;d haha!
Sen idag gick man upp kl 7.
Sen var de ban hoppning vid 12 ;)
Och även idag gick de HUR BRA SOM HELST :D Frida och Duchess är på TOPP :D :D :D <3333

Sen skulle josse prov rida nån häst .
Så vi åkte väl hem vid halv 5 o kom hem 2 timmar efter de.

Nyss kollade man på friidrott på tv.
Och Emma Green tog EM silver till SVERIGE ! Grattis
Aa men nu sitter jag o chattar o sånnt :))

Har även fått nya converse (dock inte dom på bilden)
De var iaf ett par gula o ett par svarta :)


Sen har jag fått en ny väska o lite tröjjor :d

Allt detta från KINA :D


Puseeeen


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0