Kräfftskiva

Godmorgon :)
vaknade kl 8 o då gick jag ut o gedde hästarna mat.
Sen gick jag in o satte mig här.
Ska snart gå ut o släppa ut dom.
Men Theo o Duchess äter typ olika hö så dom får hö o mat inne sen släpper vi ut dom, hehe ;)
Aja idag blire att åka in o fixa pass för mitt har gått ut och jag ska ju i väg i oktober så då måste jag ha ett!
Sen på kvällen blire kräfft skifa =D Vi ska fira min födelsedag med: faster och hennes man, farmor, farfar, mamma, pappa, jossan :P
Bara för att min faster o hennes man bor i kina och då är de inte så lätt att få de precis på min födelsedag...
Så då blir de iaf idag , kulkul :D

Men idag är sista dagen på sommar lovet :'( :'( BLÄÄH!!!
Vad ska ni kära bloggläsare göra på er sista sommarlovs dag?




Puss

ps: imorron berättar jag vilken färg mitt hår är


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0