Ny header :)

Hejsan !
Sen sist så har faster kommit hem :)
Och så har evelina varit här eller är här.
När hon red så gick jag med i skogen o de va as drygt för när hon skulle trava så fick jag låv att skringa :S Haha!

Men snart kommer hovslagaren o slår på duchess en ny sko.
För när vi var i västerås så drog hon lös en sko så den blev alldeles sne.
Men de va typ nån som kunde slå på den där i västerås men hon kunde inte göra den rak.
Så därför ska hon få en ny sko.

Snart kommer även farmor hem :P

Jaa och som ni kanske ser så har jag gjort en ny header.
Den är väldigt enkel men jag tycker den duger :D




Pussen !

Skrivet av: carro

Hej!

Jag har en Veckans blogg tävling på moin blogg,som du gärna får anmäla dig på! :D

jag kommer isf ta ett litet foto från din blogg som representerar din blogg,anmäl dig på min blogg,så kommer folk rösta på dig!:D<3

2010-08-03 @ 19:09:37
Bloggens namn: http://carrrooohhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0