Ont i foten

Hejhej!
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag haft jätte ont i ena foten.
Jag vet inte riktigt vad som hände.. Det bara högg till och sen kunde jag inte ens stödja (stavning) på den foten :'(
Så jag har hoppat på kryckor nu i nån timme för att vila foten så mycke som möjligt och de verkar ha gett resultat.
Aa men har även hunnit med en sista åktur med våra kära båt (L)
Imorron flyttar den till Sthlm.
Men vi ska köpa en ny , fast mindre.

Aja imorron kommer farmot hem :)
Imorron kommer även Anna-Lena hem till Sverige ♥
De händer skärt nå mer imorron också!

Men de visar sig då!
Nu ska jag hoppa i säng för jag håller på att somna!

Så puss o godnatt på er söta blogg läsare ♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0