Packa

Hejhej!
Sry för att jag inte har bloggat nå idag men nu äre så att mamma har börjat jobba o då måste hon ha datorn och just nu är de bara hennes som är hemma.....
Aja berättar lite kort vad som har hänt idag.

Gick upp vid 9 o släppte ut hästarna (mamma hade gett dom mat)
Sen in o äta frulle o kolla på tv.
Sen vid halv 11 så red jag o josse ut i skogen o de gick bra (Y)
När vi kom till baka så packade vi tills ridlägret som vi ska på imorron.
Det är på SRK o vi sover kvar där tills fredag xP
Aja sen nu sitter jag här o trökar !!!!

Men nu tror jag att jag o josse ska a ett topp i sjön ;d
Puss på er :*

(sorry för inga bilder)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0