Rubrik?

Godmorgon och sorry att jag inte skrev nått mer igår men de blev lite rörigt...
Jo för 20 minuter innan vi ska åka till srk o rida dressyr grupp så ringer farmor och säger att en abulans kommer och hämtar henne för hon hade ont i bröstkorgen!
Då kännde jag att jag inte orkade !!
Aja så vi åkte o red dressyr grupp och jag fick windy och de gick ganska bra :)
Sen när jag kom hem tog jag en macka o sen gick o la mig.

Vakande 5 i 7 imorrse och då släppte jag ut hästarna o nu sitter jag här o äter lite kräm till frukost!
Snart blire skolan, trök!!
Aja när man kommer hem så ska jag kolla duchess och de.
Sen ikväll äre ju hoppgrupp, kulkul =D

Puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0