Shopping, stavas de så?

Hejsii svejsii ;d
Sorry för dåligt med inlägg idag men nu ska ni få höra ;d
Åkte till stan vid halv 1 och då gick man på lita affärer där typ H&M, LINDEX, KAPPAHL och lite andra.
Sen åkte vi till ica maxi och köpte mat och så köpte vi present till farfar på plantagen (stavning)
Aja vi var iaf hemma vid halv 5 och då fikade vi med farmor o farfar.
Sen gedde jag hästarna middag.
Nu sitter jag här o tänkte ladda in bilderna från min telefon men såklar så funkar inte de :/
Hade tagit kort på de jag köpte menmen....

Laddar upp lite goole bilder ist ;d


T-shirt från H&M





          Hårspray och Mouse från Åhlens

                       
2 bh:ar från Lindex
Ett par jeans från Kappahl.
Hårsnoddar och halsband från Glitter.
Hår rosetter från H&M

Aa tror de va allt :)

Nu ska jag ut o hjälpa mamma med nått!!!

PussPuss

 

Skrivet av: isabelle

du har en fin blogg tycker jag :)

2010-08-14 @ 19:50:53
Bloggens namn: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0