Svar på frågestunden

Nu kommer

På frågestunden :D


Skrivet av: caroline
känner du press på tävlingar alltså nu när det går så bra för dig att du måste vinna? pussen <3

Svar: Nej det gör jag faktist inte! Jag tycker bara det är kul och jag älskar min ponny hur det än går :)<33


Skrivet av: Sofie
Hur kommer de sig att du började blogg?
kram

Svar: Mina kompisar hade bloggar och alla hade så fina designer så då ville jag också ha en blogg med en fin desigm. Och sen har jag bara lärt mig mer och mer om design och där med bloggat mer också. Nu kan jag inte sluta blogga för då känns det så "tomt" :)


Skrivet av: jossan
varför är du så ful ?

Svar: Bra fråga ;d


Skrivet av: Malin
Har du några syskon?

Svar: Ja, en riktig syster och nåra "kompis systrar" :D


Skrivet av: Madde
Hur gammal var du när du börja rida själv? 

Svar: Menar du utan ledare? Ist så vet jag inte riktigt 6-7 år kanske


Skrivet av: Cecilia
Vilka av alla dina vänner kan du lita på mest?
Välj 3 personer.

Svar: Det behåller jag för mig själv :)


Skrivet av: Amanda
Vilka mer tävlingar har du planerat för i år ? :) <33
Alltå lokala,
Och vad är dina mål med Duchess ? <333
pusss :*

Svar: Jadu jag har några tävlingar kvar. Om du vill veta exat så kan vi ju gå igenom de på lägret ;)
Mitt mål med Duchess iår är att starta en LA eller i början på nästa år. Mitt mål innan vi säljer henne är en vins i MSVB :D


Ja de va alla era frågor!
Hoppas ni blev nöjda med svaren ;d


Puss på er :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0