Ridläger

Hejhej!
Aa nu vare ju ett tag sen jag skrev men nu kommer ett långt inlägg -.-
Igår (torsdag) så gick man upp halv 7 o lastade och sen stack till SRK med duchess o theo.
Sen red vi vid 10 över 10 tror jag de va ;d
Men sen när vi började trav så gick inte duchess rent  :/// Så nu har man en halt ponny :'(
Aja dagen gick vidare och jag fick ha Justin restan av lägret.
Vi åt lunch o så sen vid kvart över 2 vare markarbete.
Det gick super för mig och justin :))
Han hoppade allt läskigt, duktig pojke :D<3
Men sen så åt vid middag vid halv 5 lr nå! Tacos MUMS :d
Sen vid 5 åkte vi till rättvik o kolla på nån klinik (stavning) Den va bra!
Men höll på i längre än 3 timmar ;o
Så vi kom hem vid 11 lr nå. Då fondrade vi pollarna sen åt kvälls macka.
Sen blev de nattinatti vid 12 ungefär !

Idag (fredag) så gick vi upp vid 7 o fodrade !
Sen åt vi frulle.
Sen longerade jag duchess o skulle kolla om hon va halt, och de va hon och mer idag också :'(
Aja då gjorde jag iordning Justin och så hade vi markarbete/hoppning.
Det gick också bra , han hoppade allt som gick att hoppa :D :D
Sen så åt vi lunch och de.
Sen vare siststräning !! Vi (jag,amanda l,sara o tove) hade ragge
Han va as skumpig men de gick iaf bra :d
Sen kmr jag inte ihåg va vi gjorde men sen vid 3 hade vi uppvisning.
De var hopptävling med poäng o tid typ ;)
Det gick skit bra för mig IGEN :D:D men han tyckte inte om jokern , hihi.
Men aja sen blev de avslutnigs fika och sen fick man åka hem ;)

Ja de va mitt ridläger 2010 de :D :D Väldigt lyckat förutom att man har en halt ponni nu då.... :(

Gammal bild på justin <3 (bilden är lånad från SRK)


Nu ska frida kolla på friidrott för hon har ett tråkigt liv :D

Pussiiissen


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0