Jaaaag

Halloj !
Nu har de blivit lite dåligt med bloggande !
Men idag så har de iaf sett ut så här:

Red hem NOVA från betet i gårvik till ridklubben. De gick bra.
Sen fixade vi lite där o så (asså på klubben)
Så vi kom hem vid halv2 ungefär o då åt vi mat.
Sen fixade vi med alla hästr täcken , asså vi har för många !! Så vi bärde upp nåra på vinden.
Aja sen skulle evelina ha sits träning och då hade jag lektion för henne. Hon fick rida med korta stigläder en stund o ta nåra språng :)
Sen så badade vi för de blev skit varmt !!

Sen så kom albert o ville leka med mej :D
Han är bara 1,5 år så han kan ju inte prata men han kan gå o peka o mummla lite så de gick väl bra ;)
Vi va o kolla på hästarna o de tyckte han va jätte kul . Så när vi skulle gå där ifrån så blev han sur, hihi.

Men nu sitter jag här o väntar på mat , de ska bli grillat :D MUMS!

Nu kommer lite bilder på mig bara för att jag är ett EGO !



















Nu orkar jag inte ladda upp nåra fler ;)

Puss på er :*

Skrivet av: Elish

Vilken fin blogg du har♥♥

2010-08-02 @ 20:01:59
Bloggens namn: http://elliisshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0