Tävling :D

Hejhej!
Nu ska ni få höra lite om min dag!

Gick upp vid 10 över 6 och klädde på mig o de. Sen åkte vi upp till srk och fixade star och de!
Sen lastade vi vid kvart över 7.
Då åkte vi till Malung. KOm dit vid halv 10 eller nått tror jag. Så de tog alltså en stund i bilen...
Aja när vi kom dit så kollade vi lite och så.
Sen åt vi lite mat och sen lastade ur vid 12 tiden!
Så red jag fram och hoppade jag och de!
Sen vare dags att tävla! 70cm vare!
Och de gick super duper :) Vi gick nolla <3
Sen kolla jag på fanny och jennie och dom gick också nolla, wiihoo :D :D
Så vi var vidare till omhoppning!<3
Och även där gick de super alla nollade i laget och vi VANN :D <333

ASSÅ ÄR SVÄRDSJÖ RIDKLUBB BÄST ELLER VAD!?
Världens bästa tränare har vi åå :D<3
VI ÄGER TJEJER <3333 :D :D :D :D

Aja sen åkte vi hem vid halv 3 eller nått och kom till Srk vid 5 och packade ur o allt.
Sen åkte vi hem vid halv 7 därifrån.
Sen när jag kom hem packade jag ur lite mer grejer här<3
Sen nu sitter jag här och håller på att ladda in bilderna från dagen :P






















Ne nu orkar jag inte ladda upp nå fler bilder.
Komentera<3

Pussen!

Skrivet av: Nina ;) <3

Wii hooo;D<33333333

2010-08-29 @ 20:43:28
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se/
Skrivet av: amanda

svärdsjö ridklubb ÄGER ÄGER ÄGER !! :D :D <333

GRatttiiis :) <3333

2010-08-30 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0