NinaPina Älskii ;d (fin rubrik)

Hejhej!
Åkte till Nina vid halv 1 ;d Innan de åt jag mat.
Aja hos nina så kollade vi runt lite först eftersom det var första gången jag va där :)
Sen så kollade vi i nån rolig bok xD fatta ingenting av den men endå ;)<3
Ja o sen efter ett tag så badade vi i regnet x) Fast de regnade inte så mycke , höhö.
Aja sen så sjöng vi singstar o dampade lite ;)

Sen kom helena o evelina förbi o hämtade mig.
Då stack vi hem hit.
Nyss hade jag lektion för evelina ;)

Ska väl snart äta mat sen ut o rida xP

Nu kommer lite bilder från idag ;D



(Bilden ville inte vända sig !! )













Nu äre mat !

Puss

Skrivet av: carro

Hej:)

Du är nu uppskriven på min Veckans blogg lista,så nu får folk rösta i full gång!:D

Om du vill,är det absolut helt tillåtet att du lägger upp en liten länk på din blogg,om att du är med,så du får flera röster ;)

Kram<3

2010-08-04 @ 21:23:18
Bloggens namn: http://carrrooohhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0