Ninis <333

Hejhej!
Nu har jag inte bloggat på 9 timmar typ ;d hehe
Ja men jag hade iaf markarbete med Duchess på morgonen ;P
Sen vid lunch så åkte jag till nina och va där tills nu typ ;d
Vi hade as kul :D :D :D <33333
Vi red,badade o lekte fjortisar hihi <33 (L)
Bilder kommer senare.

Aja nu när jag kom hem satte jag mig här.
Ska snart över till faster o käka mat :)
Sen mnåste jag ut till stalle o mocka för de har jag glömmt ;P hihi.

Men nu kommer lite bilder från idag :P









Måste ära nu !
Laddar upp fler bilder sen <3

Pussen


Skrivet av: Nina ;) <3

shhhiittt vad jag älskar dejjj ;******<3333333 det ska du veta nu och förallid :****<333333

2010-08-08 @ 20:03:09
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0