8/8-10

Hej å hå ;d
Nu ska ni få höra va skojj jag har haft idag efersom jag inte har bloggat på hela dagen :P
Vaknade kl 9 hos amanda då <3
Då gick vi upp o käka frulle o de o sen stack vi till sågmyra.
Vi va på lager 157 och så var de nå mer butiker där ;)

Jag köpte:
En nalle björn till amanda (och jag fick en av henne)
3 stenar som de stog olika saker på xP
En kofta elelr nå ;d
Ett par tights
Och ett linne :P

Ja men vi åt mat där åå och sen åkte vi hem vid halv 4 o kom hem vid kvart över 4 eller nå sånnt ;)
Då spela jag GH med ida o josse.
Sen gav vi hästarna middag.
Och nu sitter jag här o trökar :/

Nu kommer lite bildern från igår o idag:

 















De va alla !

Pussen !!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0