19/12

Tjoohoo!
Kommit hem nu efter en lång dag på srk!!
Ja åkte ju dit till 1.
Då började jag med att knoppa jonas och sadla han o de där.
Sen blev de BROTTOM!!!
Så carro fick tränsa han o gå ut med honom ..
Sen var de bara upp på Jonas och rida fram.
Känndes jätte bra på framridningen.
men sen när jag kom in på bana blev han stel och pigg...
Men jag tror de va hans första dressyrtävling på klubbben så de va väl ganska bra endå :)
Kom på tredje plats men de va bara fyra med, haha.
Aja, jag hade inga krav eller större förväntningar så nöjd endå :)

Sen så var de in o sköta om Jonas, ta av han alla grejer.
Sedan vidare upp till teorisalen på grönt kort kurs.
Den höll på till halv 7.
Då kom pappa o hämtade mig.

Nu måste jag ner o äta mat.
Hörs kanske senare ikväll.




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0