Amanda Lundberg ♥

Vi har kännt varandra i 7 år snart.
Det började med att vi red i samma grupp sedan blev de vänskap.
Efter de blev de bästavänner.
Och nu bättre än någonsin!! <3

Det är du som har hjälpt mig upp ur dom djupa groparna.
Det är du som alltid har funnits och finns där för mig
Det är dig jag har kunnat litat på i alla lägen.
Du är en helt unik person.
Jag kan vara mig själv med dig och vi har alltid roligt tillsammans.
Jag är så glad att jag har träffat dig.

jag älskar dig av hela mitt hjärta (L) <3333





Skrivet av: a <3

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket syster <33333

2010-12-03 @ 20:20:57
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0