Fanny Back (L)

Åh vad jag saknar tiden då du och jag höll ihop i vått och torrt!
Nu har vi ju nästan tappat kontakten, bara träffas nån gång ibland.
Det tycker jag att vi ska ändra på !!
Jag tycker också att de är lite tråkigt att du ska byta klubb..
För nu ser vi varran där iaf, men snart är de slut med de....
Menmen då får vi hitta på nått annat sätt att hålla kontakten på (Y)
Det löser sig alltid med dej <3

Vad som än händer så kommer du vara en av mina bästa vänner <3
Vi har kännt varandra så länge, så jag vill inte tappa kontaken nu!
Du är en helt underbar person och du har sjukt bra humor också.

Fanny Back, ett namn jag har älskat,älskar och kommer att älska <3





(oj va små vi var)

Skrivet av: fanny<3

Vi måste va mera nu frida !!! <3

Saknar dig jätte mkt med !

Jag säger dsm till dig !! <3



2010-12-12 @ 14:16:04
Bloggens namn: http://fannyback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0