Idol 2010 - Sämsta finalen hitills

Ja igår kväll så stog de klar att Jay vann.
Vilket jag inte gillade..
Minnah var mycket bättre igår. Vinnar låten passade henne perfekt.
Men nu är det Jay som får släppa vinnarlåten.

Det har ju även varit lite dram senaste veckan.
Det har stått överallt att Jay och Minnahär ett par, och dom har även bekräftat det.
Jay hade ju redan flickvän så jag fattar inte varför han gjorde så.
Och in för hela svenska folket.
Nej de tyckte jag var helt sjukt.

Enligt mig förtjänade inte Jay att vinna idol 2010.

Minnah har gjort en otrolig resa.
Hon har åkt ut en gång och sedan kommit tillbaka och visat va hon har gått för.
Så min åsikt är att MINNAH skulle helt klart vunnit.

Va tycker ni? Rätt eller fel att Jay vann?




 

  


Skrivet av: Anonym

tycker också minnah

2010-12-11 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0