Oj va jag är dålig på att blogga ^^ aja da...

img_1714 (MMS)

Oj va jag är dålig på att blogga ^^ aja dagen idag började med att fixa tråden i hagen i typ en timme, för bushästarna rymde igår.. Sen vid 10 åkte jag upp till srk för de va km i hoppning :) jag tävlade Oden men han va trött och hungrig så de gick Inge vidare :/ stanna ut oss på 3an.... Aja kolla lite på dom andra och sen gick jag och gjorde i ordning Maggan. Sen när km var slut så red jag Maggan i ridhuset. Det gick super bra (y) sen åkte vi väl hem och tog in hästarna. Och idag var dom kvar i hagen, bra det :) Men nu orkar jag inte skriva nå mer.. För er som undrar så är de Maggan på bilden <3 vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0