Pepparkakor

Tjatja!
Dagen idag har varit fulltupp !!
Började med att åka till srk efter lunch.
Red först duchess och de gick bra <3
Sen bytte jag och nina (för hon var också där o red) så då red jag windy. Tränade på dressy programet tills imorgon. Gick ganska bra <3
Sen göra i ordning maggan och rida henne. Gick helt okej med henne men de kunnde ha gått bättre !!
Sen när man kom hem så vare att byta om sedan in till farmor och baka pepparkakor :D MUMS.
Mina blev ju snyggast <3 HAHA.
Sen nu har jag kommit in.
Snart ska jag kolla på robinsson finalen :)
Föst plugga ! -.-



(den blev åt fel håll, ni får vända på datorn ;) )


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0