Ojojoj dåliga uppdateringar

Hejsan allesammans!
Nu var de ett tag sen jag bloggade och därför kommer de bli ett långt inlägg. Hoppas ni orkar läsa allt :)
Tänkte först berätta lite om helgen i stockholm.
Ja vi åkte ju dit i lördags. Åkte hemifrån vid 5 och vi kom fram 9. Och då tänker alla "det tar väl inte 4 timmar till stockhom". Nej de gör de inte men vi gjorde typ massa stopp på vägen. Först i falun vid ica maxi.
Där handlade vi och hämtade upp carro :)
Sedan kom vi efter en väg plog och den åkte bara i 40 typ (!!) Blev även ett stopp i gävle då det var toapaus ;)
Jaja sen när vi kom fram åt vi middag och sen satt jag carro o jossan och spelade kort :D
Sen vare dags att sova och då skulle jag o carro dela på luftmadrassen och de gick bra fast när jag vaknade på morgonen hade jag skit ont i ryggen (!!)

Aja vi gick upp halv 8 på söndagen. Åt frukost och fixa sig sen bar de av till globen :D
Då var de först en show kl halv 10.
De var hopptävligar och lite annat, väldigt roligt ialla fall :)
Sen var den slit kl 12. Då åt vi först lunch på nån resturang.
Då åt vi även med familjen Lundberg <3
Efter lunchen var de SHOPPING TIME :D haha.
Jag och syster amanda sprang runt där som tokar och shoppade loss :) hihi. Blev även LITE skratt, haha!
Efter nån timme blev vi trötta i armar och ben..... Då hittade vi iaf nåra massagestolar , haha. De va sjukt skönt :D
Så där satt vi i säkert 20 minuter. Sen var de bara att shoppa vidare för då hade vi fått ny energi, haha.
Jag köpte inte så jätte mycket men de gjorde amanda, tycker jag.
De jag köpte var:

En GPA hjälm :D


Reflexväst med text på :)


12 par strumpor (de va billigt)


Två t-shirtar med text


Ja tror de faktist var allt jag köpte. Känns som jag köper mindre och mindre saker för varje år. 
Borde vara tvärrtom men aja.

Ja sen iaf vid 17.30 så var de dags att se kvälls showen.
De var stjärnornashoppning, en kamel som kunde galoppombyten och skänkelvikning, ponnyhoppning och massa annan show. Det var iaf super bra (y)
Den slutade ca 10 på kvällen. Då ''drog vi oss tillbaka''. d.v.s. att vi åkte hem, haha :)
Hemma ca 11. Åt en macka o sen spelade vi kort till 1 eller nå sånnt :P

Måndag, vaknade kl halv 11 (SOVMORGON) då vi frukost och de.
Sen var de BARA att packa ihop allt och åka hem ;)
Vi åkte vid 12 tror jag och stannade i valbo för att äta på ikea och handla lite på hööks.
Hemma vid 3 tiden. In och bytte om sen ut och gå med hästarna <3
dom va LITE pigga x) Aja de gick iaf bra.

Ja de va väl min helg de + måndag.


Sen på tisdagen så gick jag till skolan men fick as ont i huvudet och så var de en sak till (som jag inte vill ta upp här).
Så då gick jag hem igen... Sov typ i 2 timmar, sen känndes de lite bättre.

Igår onsdag så var jag i skolan hela dagen.
Sen när jag kom hem skrittade jag duchess (första gången jag red henne på 3½ månad..) Det gick iaf bra :)
På kvällen hoppade jag Jonas i hoppgrupen och de gick inge bra i början men mot slutet så blev de super (y)

Idag har de varit skolan.
Kom hem för en timme sen typ ;)
Så ska väl typ ut o mocka nu sen får vi se om vi kanske ska ut o gå med ponnysarna MEN det är ju så j*vla KALLT så vi får se hur de blir :P

Aja nu ska jag försöka blogga lite bättre.
Får se hur de går....
Aa men de va allt just nu. Hehe.

Vi hörs
Puss på er :*

Ps: Jag "slapp" va lucia i skolan ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0