Allt möjligt ;)

Hejsan alla blogg lovers ♥
Nu är jag här igen :D
Har väll gjort en hel del sen sist , fast ändå inte ;)
Ätit mat , lövbiff o potatis :D MUMS!
Sen har man väll kollat på skidskytte och störtlopp :P
Jag har även hunnit med att duscha *stavning*
Ja sen har jag väll inte gjot så mycke mer på dom timmarna :P
Ska väll snart gå o lägga mig o läsa, eller nej inte än såg att klockan bara va 20 i 9 xD
Fast ja ska väll hitta på nått nu, kolla på mer skidskytte kanske ;)
Men imon blir de BACK TO SCHOOL :(
Fast ändå lite kul att träffa alla, eller ja typ bara cilia men watever ;)

Hare bra nu o godnatt för de här va sista inlägget :D


Skrivet av: Carro

I now :D <33

2010-02-18 @ 21:34:56
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0