Bästa dagen :D

Hejsan alla gullungar :D
Ja nu har jag äntligen tid att skriva efter en väldigt lång dag ;)
Ja först så mockade jag ju på morgonen åt båda hästarna.
Sen in o äta mat innan man skulle åka upp til srk :p
När man kom dit bytte man bil o hoppade in i Fannys ;) Hehe
Sen åkte vi till Åshammar o red Michel o Bravad.
Jag red Michel som förra gången :D
Det gick jätte bra, fast hann drog ner huvudet ett antal gånger ;))
Men ja sen så när vi hade ridit klart så åkte jag o Fanny hem till mig o red våra bus ponnysar :)
Jag red theo o Fanny Duchess :D
Theo var as stark o Duttan med tror jag, men de va jätte kul :D
Sen så när vi hade ridit klart så spelade vi lite wii innan vi gick till farmor och åt middag ;)
Aa sen så kollade vi på melodifestivalen :P
Sista låten satte sig på hjärnan, men just nu kommer jag inte ihåg va den hette ens xD haha
Men de va 1,3 o 8 som va bäst iaf :D
Men sen så gjorde vi inte så mycket :P
Men ja sen så skjutsade vi hem Fanny vid halv 11 :)
Och nu sitter jag här o ska snart gå o lägga mig  :P
Imon ska jossan upp till srk o hoppträna o då ska jag va med o kolla tänkte jag (;
Ja men sen vet jag inte va jag mer ska skriva, jo JAG HAR HAFFT EN TOPPEN DAG :D<333
Men om 3 dagar kommer bästavännen hem o guh va jag längtar <3 :D

Men nu ska jag sova , nattinattii


PUSS

Skrivet av: Din Fanny

BÄSTA dagen :DD <3333

2010-02-07 @ 10:23:49
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0