Dagen , *fniss*

Hejsan allihopa ;)
Nu sitter jag här o bloggar lite ;)
Ja dagen börade med att gå upp o 9 som ni vet (;
Men sen när jag gick från datan så gick jag ut o mockade.
Sen in o äta o sen ut o göra ordning o åka upp till srk ;)
Men sen hem o då så dampade jag o Fanny lite.
Sen spelade vi wii och sen åt mat.
Sen melodifestivalen, 1 va bäst lätt, eller va säger ni? ;)
Men sen så sitter vi här nu, o jag har typ kollat på Fannys mobil i 1 timme o hon har suttit här.
Men nu bytte vi xD HAHA
Men ska väll snart sova xD¨
Imon är de alla hjärtans dag :)
Den tillbringar man med Fanny :P
Tolka efter star b.l.a
Men jag berättar mer imonm :D<3

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0