Dagen.

Hejsan ♥
Kom nyss hem från skolan..
Den va faktist rätt okej idag ;)
Vi hade multiplikations test o jag fick alla rätt (om vi inte får de måste man sitta kvar en halv timme)
Men sen på engelskan så kollade vi på film, engelskt tal o engelsk text (!!)
Fast den va ganska bra iaf ;)
Men watever..
Ska väll snart ut o mocka till min kära ponny.
Men sen har jag inga planer för dagen.
Oh juste imorsse var de minus 34 grader här :O

Dagens outfit:
Jeans från kaphal
T-shirt från kapphal
Huvtröja från H&M

Blir ingen bild p.g.a att jag inte har min dator...
Men snart får jag tillbaka den o då ska de bli ändring på de där med inga bilder (!!)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0