Fredag och ett big mistake ...

Hello everybody :D
Ja nu sitter jag här o bloggar igen på mammas dator, o knapparna är störiga XD
Men watever ;)
Nu ska ni få höra va smarta jag har gjort ;D

Ja så här var det, jag var ute o longerade duchess.
Och så skulle jag haka i ett sånt hät stål knäppe, ni vet.
I en typ ring eller nått.
Och så tog jag den där kalla stål grejen i munnen för jag skulle fixa en sak där jag skulle haka i den..
Och ja ni förstår kanske va som händ , om inte så FASNADE JAG MED TUNNGAN PÅ STÅLKNÄPPET!
Fick lov att dra lös den.. Tur jag slapp åka in till akuten , som vissa måste ...

Ja ja sånt är livet ,

Vad har ni gjort då en fredag?
Och va blir de för fredagsmys ikväll då?
 


Skrivet av: DIIN Älskling

Smartiis :D <33333

2010-02-19 @ 18:30:09
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0