Godmorgon :)

Igår kväll tog svenska herrarna guld o brons på längdskidor :D
Jag var uppe o kollade på det till typ 12 xD

Ja vakna de väll nyss, har sovit sådär för katterna ha sovit med mig men dom ville bara leka på morgonen ^^
Men jaja snart blir de att åka hem till Fanny <333
Ska bara käka frulle o packa lite grejer ;)

Ursäkta att de blir lite bilder o sånt nu , men det är för jag har mammas dator...
Men idag eller imon tror jag att jag får tillbaka min lille älskliing ;)

HA DE GÖTT!

Skrivet av: du är saknad här i åshammar!

jag saknar dig love <33 vi måste va nån dag :)

och en sak till, kan du hjälpa mig med min blogg ? :) <3

2010-02-21 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0