Hemma :*

Hejsan allihopa nu har jag kommit hem efter en lång dag ;) hehe
Ja åkte till Fanny vid 11 typ :P
När jag kom dit så gjorde vi inte så mycke, prata typ ;)
Men sen så åt vi mat, kykling o ris. :)
Sen så skulle vi tolka med Ogien :)
Det gick ganska bra, fast jag var lite klantig o så ramlade jag hela tiden ^^
Haha men sen kom jag på att man skull ehålla på ett annat sätt o då gick de bättre ;)
Sen när vi hade tolkat klart så mockade vi o gjorde mat o de :*
Sen så åkte vi till svärdsjö på årsmöte ;)
Jag fick 2 priser :)
Men watever...
Kom hem vid 20 i 7 typ :P
Då bakade jag en kladdkaka o sen kollade jag på ponnyakuten ;)
Nu sitter jag o väntar på att kakan ska svalna o sen blire att äta den o kolla på blåsningen :)
Men imon är de skola , buuuhhh!! x)
Men bara en vecka kvar sen sportlov :))
Men nu ska jag väll dra, ska duscha o de :D



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0